FAQ

1. Czy dostanę fakturę VAT?

Oczywiście. Każdy Gość otrzymuje od nas paragon fiskalny lub fakturę VAT. Jeśli chcesz otrzymać fakturę, poinformuj nas o tym, a my wyślemy ją na podany przez Ciebie adres mailowy.

2. Czy dysponujecie recepcją? Jak mogę odebrać klucze?

Nie mamy recepcji, a klucze odbierzesz w zarezerwowanym apartamencie. Prosimy o wcześniejszy kontakt – najlepiej telefoniczny -, aby umówić się z nami po odbiór kluczy. Gorąco prosimy o to, aby numer kontaktowy był aktywny, by kontakt przebiegał bez problemów. Zwracamy także uwagę, że adres ul. Długa 44/50 jest siedzibą firmy, ale nie otrzymasz tam kluczy.

3. Jak wygląda rozliczenie pobytu? Czy zapłacę kartą płatniczą lub kredytową?

Masz do wyboru trzy opcje. Zapłacisz gotówką, kartą lub przelewem na konto, najpóźniej podczas przekazania kluczy do mieszkania. Płatność możesz uiścić w trzech walutach – PLN, EUR lub USD.

4. Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji?

Oczywiście. W momencie dokonania rezerwacji nasz system automatycznie wyśle potwierdzenie na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Podczas rezerwacji telefonicznej także możesz otrzymać dodatkowe potwierdzenie drogą elektroniczną. Na indywidualne życzenie wystawimy potwierdzenie rezerwacji akceptowane przez ambasady.

5. Kiedy zaczyna się i kończy doba hotelowa? Czy mogę przyjechać wcześniej lub wyjechać później?

Doba hotelowa zaczyna się o 16:00, a kończy się o 12:00 następnego dnia. Jesteśmy elastyczni. Jeśli w danym dniu nie mamy innej rezerwacji, możesz przyjechać wcześniej lub wyjechać później. Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu uzgodnienia szczegółów.

6. Chcę przyjechać z małym dzieckiem. Czy mogę skorzystać z dodatkowego łóżeczka?

Tak, w wybranych apartamentach na specjalne życzenie możemy dostawić dodatkowe łóżeczko. Prosimy o wcześniejszy kontakt z zapytaniem o tę usługę w konkretnym mieszkaniu. Nie pobieramy za tę czynność dodatkowej opłaty.

7. Czy w cenie apartamentu wliczona jest opłata parkingowa?

Nie, nie posiadamy własnego parkingu, ani nie zajmujemy się rezerwacją miejsc parkingowych. Większość naszych apartamentów znajduje się w ścisłym centrum Warszawy, dzięki czemu do dyspozycji jest strefa płatnego parkowania. Auto warto zostawić na parkingu miejskim, który płatny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

8. Czy apartamenty wyglądają tak dobrze jak na zdjęciach?

Oczywiście. Każdy apartament wygląda dokładnie tak, jak na prezentowanych fotografiach. Zdjęcia wykonał profesjonalny fotograf, jednak pragnęliśmy przekazać stan faktyczny, aby każdy klient był w pełni usatysfakcjonowany z wynajętego mieszkania.

9. Czy w mieszkaniu jest suszarka do włosów i żelazko? Jakie wyposażenie oferujecie?

Każde mieszkanie wyposażone jest w wysokiej jakości suszarkę oraz żelazko z niezbędną do prasowania deską. Szczególnie dbamy o to, aby niczego Ci u nas nie brakowało, dlatego zapewniamy bogate wyposażenie naszych mieszkań. Każdy apartament wyposażony jest w pełną zastawę stołową, garnki i patelnię, więc przygotowanie i zjedzenie posiłku będzie bardzo wygodne. Nie mogliśmy zapomnieć także o kieliszkach i korkociągu, abyś mógł wypić lampkę ulubionego wina do obiadu lub odpocząć po ciężkim dniu relaksując się w samym sercu stolicy. We wszystkich apartamentach wypijesz kawę z ekspresu na kapsułki Nespresso. Nie chcemy jednak, żebyś spędzał czas na zmywaniu naczyń, dlatego w każdym mieszkaniu włożysz je do zmywarki. Wybrane apartamenty zaopatrzone są w pralkę lub pralko-suszarkę, więc dłuższy pobyt nie będzie problemem. W naszej kuchni pobudzisz się pyszną kawą, wypijesz czarną i owocową herbatę, a także znajdziesz sól i cukier. U nas możesz pracować na pełnych obrotach nie martwiąc się o brak dostępu do sieci, bo w każdym apartamencie dostępny jest szerokopasmowy bezpłatny internet Wi-Fi. A gdy zechcesz odpocząć, możesz śmiało korzystać z telewizji kablowej. Twój komfort to podstawa, więc dostaniesz czystą i świeżą pościel oraz ręczniki, a w łazience znajdziesz żel pod prysznic i szampon do włosów.

10. Chciałbym zagościć u Was na dłużej. Czy za pościel i ręczniki lub sprzątanie pobieracie dodatkowe opłaty?

Pościel i ręczniki wliczone są w cenę pobytu, a wymieniamy je raz na 7 dni. Co tydzień proponujemy dodatkowe sprzątanie, za które możemy jednak naliczyć dodatkową opłatę serwisową, podobnie jak za częstszą zmianę pościeli.

11. Jak często sprzątacie mieszkanie? Czy mogę zamówić dodatkowe sprzątanie?

Apartament sprzątany jest tuż przed Twoim przyjazdem, więc od początku pobytu będziesz cieszył się maksymalnym komfortem użytkowania. Jeśli będziesz przebywać u nas dłużej, mieszkanie sprzątane będzie raz w tygodniu. Możesz także poprosić o dodatkowe sprzątanie i zmianę pościeli. Za te usługi możemy naliczyć opłaty serwisowe.

12. Czy mogę wziąć ze sobą mojego psa lub kota?

Niestety nie. Higiena i komfort naszych Gości to dla nas sprawa absolutnie priorytetowa, dlatego we wszystkich apartamentach obowiązuje zakaz przebywania zwierząt.

13. Czy w apartamencie mogę palić papierosy?

Nie, absolutnie. W każdym mieszkaniu obowiązuje całkowity zakaz palenia, bez możliwości negocjacji. Jeśli postanowisz naruszyć ten przepis, musisz liczyć się z dodatkową opłatą o wartości 1000 PLN.

14. Czy w Apartamencie mogę zorganizować imprezę/wieczór panieński/kawalerski?

Nie, nie możesz zorganizować u nas imprezy. Dbamy nie tylko o Twój komfort, ale także sąsiadów, bo w każdym apartamencie od 22 do 6 obowiązuje cisza nocna. Jednak doskonałe położenie naszych mieszkań w samym centrum Warszawy sprawi, że bez problemu znajdziesz świetne miejsce na dobrą zabawę, a po udanej imprezie, odpoczniesz w ciszy i spokoju w naszym apartamencie.

15. Nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Jak mogę je zadać i czy na pewno otrzymam odpowiedź?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Napisz na adres team@cityquality.pl lub wypełnij formularz na tej stronie. Obiecujemy – odpiszemy tak szybko, jak to możliwe!